Skip to main content

Перетворюємо тенденції споживання
на переваги 

Яким чином ви перетворюєте швидкоплинні споживчі тенденції на прибуткові продукти, які працюють? Працюйте з нами в Ingredion для досягнення успіху.

Тенденції, рухи, перепади – як би ми не називали коливання сприйняттів та вподобань споживачів, саме ваша реакція на них визначає успіх вашого бізнесу.

Споживачі вивчають продукти з усе більш пильною увагою. Вони шукають бренди, яким довіряють, з якими себе ідентифікують, і продукти, розроблені для їхніх особливих потреб та способу життя.

Вони шукають низькокалорійні злакові батончики, що мають відмінний смак і фактуру, вони досліджують, які кондиціонери містять натуральні інгредієнти, вони шукають доступні, безглютенові хлібобулочні вироби і вони знають, який йогурт має низький вміст цукру, але дозволить їм почуватись ситими довший час. 

Отримайте переваги від активності споживачів 

Водночас зі створенням чи оновленням формул продуктів на мінливому ринку, ви маєте оцінити, як ефективно поєднати інноваційні інгредієнти та технології.

В Ingredion ми глибоко вивчаємо поточні потреби клієнтів і можемо дати поради вашому бізнесу щодо того, як їх задовольнити. Наші пропозиції організовуються навколо макротенденцій у таких галузях:

  • Підсилення корисних якостей та харчової цінності 
  • продуктів та напоїв шляхом додавання або видалення інгредієнтів.
  • Створення ще більш простих екологічних продуктів, що зазнали мінімальної обробки.
  • Поліпшення сенсорного досвіду споживача при використанні продуктів харчування, напоїв та засобів особистої гігієни.
  • Доступність інгредієнтів, процесів та кінцевих продуктів.
  • Зручність та ефективність, включно зі стабільністю, зручністю обробки та стійкістю продукту.

Впроваджуємо інновації з Ingredion Idea Labs

Через нашу мережу інноваційних центрів Ingredion Idea Labs ми інвестуємо у прикладні дослідження, вивчення споживацьких вподобань та інноваційні можливості, такі як ноу-хау з розробки рецептури, послуги CULINOLOGY® та передові технологічні процеси.

Ми можемо допомогти вам розробити такі продукти, як напої з обмеженим вмістом цукру та відмінним смаком, грецькі йогурти з низьким вмістом жиру, що зберігають преміальну кремоподібну текстуру. Скористайтесь нашими знаннями та досвідом, щоб замінити нафтопродукти на біополімери, підвищити екологічні та вартісні показники або покращити м'якість та силу ваших паперових виробів.

Незалежно від ваших завдань або можливостей, співпрацюючи з нашими експертами в Ingredion, ви можете перетворити потреби споживачів на сучасні історії успіху на ринку.

 

Зв’язатись з нами

Зверніться до свого місцевого офісу за телефоном або заповніть онлайн-форму і  місцевий спеціаліст напише або зателефонує вам найближчим часом.

Наш останній звіт із вивчення ваших вподобань та викликів підкреслює, що доступність – пріоритетне питання для вас і вашого бізнесу. Ми розуміємо, що збереження балансу між створенням різноманітних продуктів і рентабельністю – це дуже важливо для вас.

Не варто скорочувати витрати на рецепт за рахунок погіршення текстури, смаку та інших сенсорних і функціональних характеристик вашої продукції, особливо коли вам потрібно залишатися на вістрі споживацьких тенденцій.

В Ingredion ми вважаємо, що економія на виробництві повинна йти поруч з посиленням споживання продукції або доходу з інвестицій. Давайте працювати разом для досягнення цього балансу. 

Продукти з впізнаваними та мінімально переробленими інгредієнтами, стають все більш важливими для споживачів, що підвищує тенденцію до чистоти та простоти етикеток.

Ingredion є традиційним ідейним лідером і новатором у цій галузі. Ми можемо запропонувати вам великий обсяг запатентованих досліджень ринку, оглядів споживацьких уявлень та доступ до поточних опитувань щодо екологічності товарів серед споживачів у дев'яти країнах.

Вивчення споживацьких очікувань є двигуном нашого інноваційного процесу і може стимулювати створення ринкових продуктів, які вподобають кінцеві користувачі.

Працюйте разом з нами, щоб отримувати передові рішення та можливості зростання у розробці екологічно чистих та простих продуктів.

Глобальні тенденції в галузі охорони здоров'я та харчування зосереджені на додатковому харчуванні або додаванні інгредієнтів для покращення продуктів. Водночас існує також запит на зменшення кількості або видалення певних інгредієнтів, що називається харчовим мінусом.

Цього балансу між додаванням та видаленням споживачі все більше прагнуть і чекають. Збільшення білків, волокон та зменшення вмісту цукру, жиру та калорій є лише частиною історії здорового харчування.

Потреби споживачів у поживних якостях та перевагах часто пов'язані з життєвими етапами. Незалежно від того, намагаються вони покращити травлення чи регулювати рівень цукру в крові, забезпечити себе енергією чи контролювати вагу, - відповіді на ці вимоги можуть допомогти вам стати лідером і залишатись ним. 

Сенсорний досвід є життєво важливим аспектом споживання товарів, їжі та напоїв.

Ми будемо працювати з вами не тільки для оптимізації сенсорного досвіду, але й над його перетворенням і встановленням нових стандартів задоволення в уяві ваших споживачів.

Створення неперевершеного сенсорного досвіду вимагає глибокого розуміння того, як споживачі харчуються і чого вони прагнуть.

Наші дослідження допоможуть вам заздалегідь виявляти тенденції та очолювати їх. Ми знаємо, наприклад, що текстура є сильним чинником, що впливає на смак продукту та вірогідність повторної покупки. У рамках нашої інноваційної роботи в галузі текстури ми провели нові дослідження щодо харчової поведінки споживачів, щоб визначити різні стилі харчування.

Більшість опитаних споживачів любили жувати, інші – хрумтіти, розкушувати та смоктати. Ці висновки дають нам потужні знання, оскільки ми розробляємо виграшні профілі текстури для ваших продуктів.

Винятковий сенсорний досвід є глобальною тенденцією і ми допоможемо вам стати лідером

To top